Infolinia tel: 728855482 Pon-Pt: 9:00-17:00 / Sob: 9:00-13:00

Szukaj

REKLAMACJA/ZWROT/WYMIANA

ZWROT:
1. Każdemu klientowi przysługuje prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
2. Towar prosimy odesłać na adres MiniBobo Marlena Moskwa, ul. Tomasza Zana 5, 44-270 Rybnik.
3. Do zwrotu obowiązkowo prosimy dołączyć paragon, który dostali Państwo wraz z dostarczonym przez nas towarem. Paragon jest niezbędny do pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.
4. W przypadku wymiany towaru lub zwrotu koszty przesyłki ponosi kupujący.
5. Każda wysłana paczka musi posiadać numer nadania(paczka rejestrowana). Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki nierejestrowane.
6. Zwracany towar powinien być nowy, bez oznak użytkowania.
7. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
8. Pieniążki zwracamy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, natomiast zazwyczaj udaje nam się zwrócić do 2 dni roboczych.
9. W przypadku wymiany towaru lub zwrotu koszty przesyłki ponosi kupujący. W przypadku nie spełnienia z którego wyżej wymienionych warunków zwrot nie będzie mógł zostać rozpatrzony pozytywnie.

WYMIANA:
1. Każdy towar podlega wymianie w ciągu 14 dni.
2. Towar prosimy odesłać na adres MiniBobo Marlena Moskwa, ul. Tomasza Zana 5, 44-270 Rybnik. Do paczki prosimy dołączyć paragon zakupu.
3. W przypadku wymiany towaru (gdy towar jest nieuszkodzony) koszty przesyłki ponosi kupujący.  
4. Każda wysłana paczka musi posiadać numer nadania (paczka rejestrowana). Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki nierejestrowane.
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
6. W przypadku nie spełnienia któregoś z wyżej wymienionych warunków wymiana nie będzie mogła zostać pozytywnie rozpatrzona.

REKLAMACJA
Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 728 855 482.

Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: minibobo.pl@gmail.com
2. Po otrzymaniu informacji prześlemy Państwu odpowiedni formularz oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Przesyłka ta jest realizowana na koszt klienta.
3. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów